Inovativní boty SKINNERS srolujete a vložíte do kapsy

Každý kdo častěji cestuje, zná ten pocit, když do pečlivě sbaleného kufru musí vložit své boty. Rázem je o nemálo centimetrů pro vaše věci méně. Na tento problém se zaměřil tým lidí okolo Petra Procházky a navrhli srolovatelné boty do kapsy. K této inovaci jsme mu položili pár otázek.
Jak byste představili botky SKINNERS?
Skinners neboli botky do kapsy mají několik funkcí, díky srolovatelnosti jsou skladné a vhodné pro různé sportovní aktivity či cestování, kdy u sebe nechcete mít velkou a neforemnou obuv. Druhou výraznou funkcí je jejich barefoot charakter. Chůze ve Skinners  je zážitek, přirovnáváme ho k pocitu, který zažíváte při chůzi naboso s tím rozdílem, že díky podrážce nemáte strach, že byste si nohu poranili.

Kdo všechno patří do vašeho týmu?
S nápadem a s realizací prvních  prototypů jsem začal já, protože jako amatérský sportovec, který dělá všechno možné jsem měů reálnou představu, co vše by měly takové botky do kapsy splňovat. Postupně se ke mně přidala přítelkyně Míša, která má zkušenosti v oblasti Sales a PR. Nad rámec toho jsme konzultovali materiály a postup výroby s odborníky z jednotlivých odvětví a spolupracovali s grafiky a fotografy.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Nápad se zrodil loni v Norsku, kde jsem s kamarádem pracoval. Jako většina lidí jsme při balení neměli mnoho místa na zbytečnosti, takže jsme s sebou brali jen to nejnutnější. V průběhu léta si však kamarád poranil nohu a během léčení ho pohyb v klasické obuvi při léčení omezoval a bolel. A právě v tuto chvíli vznikl nápad vytvořit kompaktní obuv, která se noze dobře přizpůsobí a zároveň odolá i základním povětrnostním vlivům.

skinners2

Co je již připraveno a na čem pracujete?
V tuto chvíli nám běží kampaň na HitHitu, kde nás mohou lidé podpořit a předobjednat první páry.  Zde pro ně máme připravené tři černo-barevné kombinace. V plánech pak máme rozšířit modely o další barevné či dětské modely.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Neotálejte s jeho realizací a nebojte se o svůj nápad podělit. Samotný nápad je totiž jen 10% úspěchu, zbytek je o jeho exekuci. Proto se ptejte lidí se zkušenostmi, často vás posunou dál více než byste mohli očekávat – jedná se o často podceňovaný „butterfly effect“. Také nečekejte na dokonalost, slovy Marka Zuckerberga – Done is better than perfect.

Jak mohou čtenáři projekt podpořit?
Jsme rádi za každého fanouška na našem facebooku, těší nás i vaše likes či sdílení a nyní samozřejmě i podpora na HitHitu.