Módní startup Maapi získal investora

Značka MAAPPI přináší oblečení a módní doplňky s kresbami, které vytvořil 13letý Matěj, trpící autismem. Jeho kresby lze najít kromě jeho vlastního oblečení i na produktech značky Adidas a do budoucna chystá spolupráce se značkami jako Marco Polo, Converse, Happy Socks a dalšími.

Maappi je vedena převážně jeho otcem Martinem Hoškem, který projektu věnuje maximum svého času. Firma však v poslední době narazila na poměrně běžný problém celé řady začínajících projektů, které rostou příliš rychle. Poptávka po produktu byla neúměrně vyšší tomu, jaké byly logistické a finanční možnosti společnosti.

Firma proto začala aktivně shánět investora, který by expanzi výroby zafinancoval. Mimo jiné i prostřednictvím medií. A právě zde se s Matějovým příběhem a jeho unikátním produktem seznámil tým online platformy StartUpStart, která podobným projektům pomáhá při hledání investora. Po přečtení jednoho z článků se StartUpStart rozhodl, že se Maappi pokusí maximálně pomoci.

„Ten projekt se nám ihned zalíbil. Matěj působil jako velmi zajímavý člověk s ještě zajímavějším produktem, což je přesně ideální cílová skupina pro investory. Nicméně zde nás zaujal především celý příběh a to, že projekt má mnohem hlubší přesah a nejde jen o ‚klasický business‘. Takže jsme si hned řekli, že mu s hledáním investora pomůžeme,“ komentuje spontánní rozhodnutí jednatel StartUpStart Michael Kabát.

Vhodného investora se nakonec podařilo najít již po 10 dnech. Obě strany měly od začátku jednání velmi podobné představy, a tak se během 3 týdnů od prvního telefonického hovoru podařilo celou spolupráci uzavřít a zajistit firmě Maappi potřebný kapitál.

Zdroj: TZ StartUpStart