Podcasty Dana Tržila
Dan Tržil se věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Podcasty měly zásadní vliv na jeho život, a proto se je snaží představit více lidem. Produkuje úspěšný podcast Proti Proudu a Na vlně podnikání. Je autorem katalogu českých podcastů ceskepodcasty.cz. Zároveň produkuje podcasty pro klienty jako Red Bull, KB nebo EY a konzultačně se podílí na mnoha dalších podcastech v ČR a USA.

Proti Proudu:
Český podcast pro ty, kteří věří, že jediným limitem jejich života jsou oni sami. Inspirativní rozhovory s lidmi, kteří jdou proti proudu a boří stereotypy. Dan Tržil zpovídá osobnosti, kteří dosahují vynikajících výsledků ve svých oborech, ale hlavně plnohodnotného života dle vlastních pravidel.
Zajímá vás jejich motivace, zvyky, čemu věří a podle čeho se řídí?
Každý z nás chce v životě něčeho dosáhnout a učit se od někoho, komu se to podařilo, je jedna z nejefektivnějších cest k vlastnímu úspěchu.
Na vlně podnikání:
Na vlně podnikání je podcast přinášející denní dávku podnikatelského know-how a inspirace.
Hosty jsou výjimeční lidé ze světa byznysu – zajímaví podnikatelé, úspěšní freelanceři nebo top manažeři.
Dan Tržil (tvůrce Proti Proudu) vám přináší nový podcast, který je ideální součástí produktivního dne. V 15-20 minutových epizodách poznáte nejen zajímavé osobnosti českého byznysu, ale získáte praktické rady a tipy, které budete moci okamžitě použít ve svém vlastním podnikání.

Český podcast pro ty, kteří věří, že jediným limitem jejich života jsou oni sami. Inspirativní rozhovory s lidmi, kteří jdou proti proudu a boří stereotypy. Dan Tržil zpovídá osobnosti, kteří dosahují vynikajících výsledků ve svých oborech, ale hlavně plnohodnotného života dle vlastních pravidel.
Ladislav Zibura je cestovatel, spisovatel a přednášející. Od roku 2011 podniká pěší poutě, během nichž procestoval například Turecko, Izrael, Nepál nebo Čínu. O svých cestách napsal několik knih, včetně 40 dní pěšky do Jeruzaléma nebo Pěšky mezi buddhisty a komunisty, a pravidelně o nich přednáší po celé republice.
V tomhle dílu se dozvíte:
👉 Proč je cesta do Říma ta nejnudnější věc, kterou kdy dělal
👉 Jak si prodloužit trvanlivost toho, co děláš, a nevyhořet
👉 Co ho učí cestování pěšky a jak se postavit vlastní bezmoci
👉 Jak už 10 let píše knihy a co ho pořád baví
👉 Proč nemá očekávání od cest a jak je to vlastně lepší
👉 A proč nejdůležitější věci v životě nejde naplánovat
Partnerem podcastu je Obal print – https://www.obalprint.cz/ -vyrábíme krabice, obaly, reklamní poutače, prodejní stojany z hladkých, vlnitých a kašírovaných lepenek zušlechtěných pětibarevným ofsetovým tiskem a následnou povrchovou úpravou. Nabízíme kompletní výrobu.


Podcast týdeníku Ekonom o byznysu, managementu a inspirativním podnikání. Výjimečné postavy českého byznysu zpovídá šéfredaktor Petr Kain a jeho zástupce Martin Petříček…
Vyhledávání na e-shopech je tak trochu alchymie. Pokud zákazník nenajde, co hledá, pokud se mu výsledky hledání nelíbí, půjde jinam. A to i v případě, udělá-li při hledání chybu sám. Třeba když napíše ipnone místo iPhone. Nebo když nedostane relevantní výsledky. „Pokud zákazník dostane na vyhledávací frázi nerelevantní výsledky, bude zmatený. Bude se divit, proč mu někdo nabízí pouzdra na iPhone, když hledá telefon iPhone 15,“ říká šéf a spoluzakladatel Luigi‘s Box Gejza Nagy. Tedy firmy, která se zaměřuje právě na vyhledávání na e-shopech. V podcastu mluví právě o tom, jak výsledky hledání vylepšit a přizpůsobit konkrétnímu zákazníkovi.
A co se ještě dozvíte:
- jak funguje při vyhledávání na e-shopech doporučování produktů, jak se to liší od vyhledávání přímo na googlu či prostřednictvím chatbotů
- co jsou hlavní cesty, kterými lidé hledají produkty na internetu
- jak e-shopy přizpůsobují nabídku na základě chování zákazníků a jak funguje doporučování produktů pomocí umělé inteligence a strojového učení
- čím se liší vyhledávání podle sektorů, v různých odvětvích
- jak se vyhledávání na e-shopech vyvinulo od jednoduchého přes pokročilé s opravou překlepů až po dnešní hybridní modely
- co Luigi‘s Box dál chystá, jak firma vyrostla ze slovenského start-upu do mezinárodního hráče s významnými klienty
- jaký vliv mají globální marketplace jako Temu nebo Shein na evropské e-shopy, čím se mohou odlišit a úspěšně jim konkurovat
Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Martin Petříček, zástupce šéfredaktora týdeníku Ekonom.
