Podcast Vím, jak...
Jirka Bréda z Mise HERo má jasnou misi, chce, aby se velké změny ve firmách povedly. A protože se zabývá tím, jak dovést změny ve firmě do zdárného konce a protože ví, že změny v organizacích jsou komplexní záležitostí, tak se rozhodl natáčet podcasty do kterých si zve odborníky:
1. které buď do změnového projektu přizval a oni prokázali svoji odbornost, nebo
2. jsou to praktici, kteří ve své dílčí oblasti mají skvělé know-how,
3. kteří změnovým procesem v organizaci prošli a své zkušenosti rádi zasdílí,
4. mají drobné, dílčí, ale důležité know-how, které se prostě hodí k tomu, aby se změna ve firmě povedla.
5. kteří prostě Jirku zaujali tím, jací jsou, jaké mají hodnoty, vnitřní sílu, povahu a prostě by měli být slyšet.
Podcast Vím jak, se tak stává praktickou knihovničkou skvělých nápadů a tipů užitečných právě ve firemním prostředí.
Zavedení změn v organizacích je velmi komplexní práce. Nestačí znát jeden nástroj, tip, doporučení nebo metodu a rázem se změna povede. Tou zásadní věcí vedoucí k úspěchu je znát správné ingredience, jejich poměr, a čas nasazení. A ve chvíli, kdy toto vše dokážeme skloubit, víme, že se změna povede… a přesně tím se zabývá Jirka Bréda s týmem Mise HERo. Spojte se s ním a dopřejte si konzultaci zdarma na telefonu 731 510 235 nebo přes e-mail [email protected].
![Vím, jak…](https://www.mamnapad.cz/wp-content/uploads/2023/05/35501858-768x768.png)
Vím, jak…
Jirka Bréda z Mise HERo má jasnou misi: zjistit know-how od předních českých osobností podnikatelského světa. Cílem je inspirovat Vás při Vašich vlastních krocích. Staňte se lepšími majiteli, řediteli a manažery.
Chcete pomoci se změnou ve vaší firmě, ať už od Jirky či hostů? Zveme vás na kafe 😉 Napište Jirkovi na [email protected].
S1 Ep117: Vím, jak se mají značky bavit s Gen Z – Ondřej Tyleček
byJiří Bréda, Kateřina Škaroupková
Generace Z, tedy lidé narození v letech 1997–2012, nastupuje do práce a stává se důležitou ekonomickou silou. Má svůj jazyk, symboly, hodnoty i přístup k životu, a dostává se tak do generačního střetu nejen s boomery a Husákovými dětmi, ale dokonce i s mileniály. V čem jsou Gen Z jiní a jak s nimi mají značky komunikovat, pokud chtějí, aby se zoomeři stali jejich zákazníky nebo zaměstnanci? Odpovědi přináší Ondřej Tyleček, šéf kreativní agentury Fairy Tailors, která pomáhá značkám jako Sazka nebo Porsche najít společnou řeč s mladou generací.
![S1 Ep117: Vím, jak se mají značky bavit s Gen Z – Ondřej Tyleček](https://www.mamnapad.cz/wp-content/uploads/2023/05/35501858-768x768.png)
16. 7. 2024
Jiří Bréda, Kateřina Škaroupková
24. 10. 2023
Jiří Bréda, Kateřina Škaroupková
10. 10. 2023
Jiří Bréda, Kateřina Škaroupková
26. 9. 2023
Jiří Bréda, Kateřina Škaroupková
12. 9. 2023
Jiří Bréda, Kateřina Škaroupková
13. 6. 2023
Jiří Bréda, Kateřina Škaroupková
Search Results placeholder