Potisk textilu zažívá boom hlavně při sportovních událostech

 Potisk textilu zažívá boom hlavně při sportovních událostech

Oblast potisku textilu je odvětví, které dlouhou dobu využívaly jenom firmy. A to proto, aby mohly mít svá reklamní trička. Postupem času ale dané možnosti začali využívat i běžní občané. A není se čemu divit, jelikož takový potisk na trička pro fanoušky různých sportů je určitě velmi zajímavou možností, jak dát zcela jasně najevo, jakému týmu fandíme, nebo kdo je naším favoritem. Je tedy jasné, že zájem o potištění triček roste především v období sportovních událostí. To se zájem o zakázky zvedá v podstatě o stovky procent, což potvrzuje řada společností.

Letošní rok je na sportovní události bohatý

Pokud se podíváme na letošní rok, tak můžeme objektivně říci, že ten bude na sportovní události skutečně velmi bohatý. To hlavní, co nás letos čeká, jsou klání spojené s:

Máme-li být konkrétnější, tak letos je to MS v hokeji a Světový šampionát v hokeji. Na začátku srpna to budou letní olympijské hry. Zklamáni ale nebudou ani fanoušci fotbalu, na které čeká fotbalové EURO 2016. Na něho se konečně probojovala také tuzemská reprezentace, což samozřejmě znamená, že důvod fandit budou mít i ti, kteří sportu holdují spíše jenom okrajově. Každopádně je jasné, že zájem o klubové barvy bude.

Hitem jsou také vlajky

Není to nutně jenom o tričkách s vlastním potiskem, jelikož s ohledem na tuto oblast podnikání musíme říci, že jsou i jiné způsoby, jak může fanoušek dát najevo, komu fandí. Hitem jsou také zástavy na stožárech, tedy klubové nebo reprezentační vlajky, které s oblastí potisku textilu v podstatě přímo souvisí. I ty se tak stávají sortimentem, který z hlediska zájmu začíná být výrazně poptávaný právě několik dní před tím, než některá z reprezentačních událostí naplno vypukne. Poté opět začíná klasický útlum, který se opět změní v zájem, a to v souvislosti s dalším důvodem, kdy můžeme nejenom doma u televize fandit.

Zdroj: PR článek

 

Related post

Leave a Reply

MámNapad.cz