Představujeme startup Mallcon: Pokrokový nástroj pro řízení emailových kampaní

 Představujeme startup Mallcon: Pokrokový nástroj pro řízení emailových kampaní

Potřebovali aplikaci pro email marketing a nakonec se ji rozhodli naprogramovat sami. Vznikl tak projekt Mallcon, o kterém si můžete přečíst v rozhovoru s Dorou Štanclovou.

O čem váš projekt je?
Náš projekt je především o všech lidech, kteří fungují online a chtějí na sebe upozornit. Těmto lidem nabízíme pokrokový e-mailingový nástroj pro snadnou tvorbu, rozesílání a vyhodnocování jejich emailových kampaní. Celá aplikace je postavená na novém konceptu e-mail marketingu, který je jednoduchý, intuitivní a přináší moderní funkce i malým e-commerce podnikatelům. Našim cílem je přiblížit e-mail marketing lidem, ukázat jim skrytý potenciál emailingu a veškeré výhody plynoucí z našich funkcí.

Kdo všechno patří do vašeho týmu?
Náš tým je skvěle vyvážený, tvoří ho kromě mě ještě 2 hlavní články. Motorem projektu je Kuba, který se stará o celkový vývoj, od programování až po strategické plánování, navíc je mi velkou oporou i v prodejních záležitostech a marketingu. A druhou, ale neméně významnou, postavou v Mallconu je Martin, který komunikuje a buduje vztahy se zákazníky, pomáhá s prodejem a významně se podílí i na vývoji jednotlivých funkcí.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Jak už to tak u nových projektů bývá, nápad vznikl z vlastních zkušeností. Dlouho jsme hledali nějaký nástroj, který by splňoval všechny naše požadavky, až jsme se nakonec rozhodli zrealizovat naše přání sami. A tak vznikl Mallcon. Zatím máme hotový základní koncept aplikace, který budeme postupně obohacovat o další přínosné funkce tak, aby jsme se opravdu co nejvíce přiblížili potřebám všech lidí, kteří využívají online marketing.

mallcon-editor-screen-html

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Trpělivost a víra. Samotný nápad je super, realizace nápadu bývá bez velkých investic zdlouhavá, ale při dlouhém vývoji je opravdu nejtěžší vydržet a nevzdávat to. Bereme to tak, že jakmile jsme jednou vstoupili na tuhle pěšinku, neexistuje cesta zpět, občas jsme sice museli odbočit, ale pořád se pokračuje kupředu a tím naše cesta sílí.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Dobře zvážit veškeré výhody a nevýhody samotného nápadu. A položit si základní otázky: komu to budu prodávat, bude to vůbec chtít a vyplatí se mi to? Takže rozhodně si udělat průzkum cílového trhu, zjistit feedback a zjistit zájem, pokud se Vám potvrdí Vaše úvahy, už Vám téměř nic nebrání v realizaci nápadu.

Na čem pracujete teď?
V blízké době budeme spouštět novou funkci pro email marketing. Jedná se o sběrné pop-upy, které budou na stránkách uživatelů vybízet návštěvníky k  zadání emailu. Jelikož nechceme podporovat žádnou funkci, která by byla pro lidi v důsledku nepříjemná, máme nachystaných 22 různých spouštěčů a nastavení, která budou ovlivňovat chování vyskakovacího okna. Těšíme se na spuštění této funkce, jelikož díky ní bude sběr kontaktů pro naše klienty příjemnější a následné kontaktování skrze email se stane efektivnějš.

Články, které by Vás mohli zajímat

Zanechte odpověď