Steeblo: Nová ekologická brčka na scéně

 Steeblo: Nová ekologická brčka na scéně

Steeblo přišlo na trh s novými brčky, které pomohou ekologii. Jsou totiž skleněné. Nápad vznikl daleko za oceánem, kde je téma znečištění stejně naléhavé jako u nás a i jinde ve světě. Na otázky odpovídala Kateřina Lenochová.

O čem váš projekt je?
Náš projekt je o šíření myšlenky „Začni u sebe“, která je podstatou naší značky. Každý by měl začít sám u sebe, teprve poté můžeme něco změnit jako tým. Tuto ideu se snažíme podporovat prodejem skleněných ekologických a recyklovatelných brček, které jsou vyrobené v České republice, tedy mají nízkou ekologickou stopu. Chceme, aby plastová brčka byla nahrazena těmi skleněnými, které mají spoustu výhod. Jsou průhledná, tedy jsou v nich vidět nečistoty. Dají se požívat stále dokola, lze mít jen jedno brčko na velmi dlouhou dobu. Na rozdíl od kovových, plastových, papírových či bambusových brček neovlivňují chuť nápoje. Hodí se do studených i horkých nápojů. Jsou zdravotně nezávadná a hlavně přispívají na ochranu mořských želv.

Kdo všechno patřil do vašeho týmu?
Do týmu patří Marek Minařík (spoluzakladatel), Kateřina Lenochová (spoluzakladatelka) a naše kočka Valentýna (happiness manager).

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Prvotní myšlenku na produkt STEEBLO jsme si přivezli z cestování po Dominikánské republice, nádherné zemi v Karibském souostroví. Je zde však několik věcí, které tuto zemi devastují. Nejvíce palčivý problém, kterého jsme si tam všimli, byl všude se povalující plast – ve městech, na silnicích a bohužel i na plážích. Článků o tom, jak je naše Země znečištěna plastovými výrobky, je mnoho a každý z vás již slyšel o ohromném plastovém ostrově uprostřed oceánu nebo uvězněných zvířatech v plastových nástrahách. I v ostatních zemích jsme viděli nadmíru používání plastových brček a stěžovali jsme si na to. Po návratu domů jsme si řekli, že stěžováním si nic nezměníme, že něco musíme udělat. A tak vznikla naše skleněná brčka Steeblo.

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Rozhodnout se, zda do vlastního podnikání opravdu jít. A potom zajištění kvalitních a spolehlivých dodavatelů.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Nebát se a zkusit to. Nevzdát se ani v těžkých chvílích a poučit se z vlastních chyb. Nikdo učený z nebe nespadl.

Na čem pracujete teď?
Pracujeme na tom, aby náš podnik dobře fungoval a naši klienti byli spokojeni. Stále se snažíme o rozšíření naší nabídky, vymýšlíme nové produkty s výrobou v ČR.

Děkujeme za rozhovor a přejeme mnoho úspěchů.

Foto: Marek Mlnařík

Related post

Leave a Reply

MámNapad.cz