Najděte si kolegu nebo parťáka v uvolněné atmosféře, zkuste Minutový networking

Před několika měsíci jsme představovali projekt Petra Krejčího Spoteee. Nyní se Petr pustil do networkingu. Pokud třeba hledáte parťáka na podnikání, může jedno ze setkání Minutových networkingů vyzkoušet.

O čem Minutový networking (MN) je?
O seznamování, podnikání, zábavě a o kontaktech.

Kdo stojí za projektem MN?
Za projektem stojí Petr Krejčí, který v minulosti spustil např. minutové rande a několik dalších projektů.

Proč pořádáte MN setkání?
Když jsem v 2009 začínal podnikat, tak jsem neznal doslova nikoho kromě svého parťáka, s kým bych mohl chodívat „kecat na kafe o businessu“.
Se svým parťákem jsme si povídali o našem podnikání někdy až do 4 ráno, on pak další den vstával do práce a já do školy. Ale strašně jsem si přál potkat zajímavé podnikavé lidi, se kterými bych mohl zajít na kafe/oběd a vyměnit si reálné zkušenosti a případně kontakty na účetní, programátory nebo dostat tip na zajímavé přednášky.
Díky projektu Minutový networking se nyní můžou mladí podnikatelé seznámit s 10 šikovnými lidmi během 1 hodiny (přes řízené 6 minutovky) a pak si s nimi domluvit na další týden například oběd a popovídat více.

Jak vás to napadlo?
Byla to kombinace několika oblastí. Základ je ovšem v projektu minutové rande, které jsem rozjel v Brně v 2010. Za tu dobu se přes MR seznámilo několik párů a máme i svatbu, ale obecně typická věta účastníka minutového rande zní: „Je to skvělé, že mi zajistíte cca 10 rozhovorů za jednu hodinu.“
Dále to pak byly stížnosti na některé situace z ostatních networkingových setkání, například na to, že na tyto akce chodí spousta poradců a prodejců, kteří se vám snaží něco prodat. Začalo mi to všechno zapadat a řekl jsem si, že vytvořím platformu, která bude propojovat efektivním způsobem zajímavé lidi, kteří pracují na vlastních projektech či firmách.

Jak takový MN probíhá?
V předem dohodnutý čas se potká 20 pozvaných účastníků, pohodlně se usadí, objednají si něco na pití, následuje úvodní slovo moderátora, poté každý z účastníků má 15 vteřin na to, aby se představil všem zúčastněným, po skončení těchto bleskových elevator pitchů se zahání první 6 minutovka, která je vždy odstartována i ukončována zvukovým signálem, po kterém se jedna řada účastníků zvedá a posouvá se ke stolečku s vyšším číslem. Tímto řízeným způsobem poznává každý 10 lidí za 1 hodinu. Se zbytkem se může potkat po skončení řízené části večera.

Jakým způsobem děláte marketing a kde berete účastníky MN setkáních?
Do marketingu dávám v podstatě téměř nulu. MN funguje díky buzzmarketingu a mému networku, který v synergii s facebookem funguje skvěle.

Když se chci na MN přihlásit, co mám udělat?
Před 14 dny jsme spustili na webu http://MinutovyNetworking.cz/ možnost se registrovat.

Jaké jsou největší výhody MN?
Přátelská uvolněná atmosféra, na většině setkání si účastníci tykají, hladký a efektivní průběh celého setkání. Hlavní odlišnost je, že na MN se mohou hlásit pouze ti, kteří mají nějaký vlastní projekt či firmu nebo jsou nějak zajímaví pro ostatní. Žádní prodejci a poradci, kteří se vám snaží něco prodat.

Články, které by Vás mohli zajímat

Zanechte odpověď