Reklamní startup Aqua Ads se rozšiřuje

 Reklamní startup Aqua Ads se rozšiřuje

Minulý rok jsme publikovali rozhovor s autory reklamního projektu Aqua Ads. Kam se projekt za pár měsíců posunul?

Aqua Ads reklama je ekologická, vytvořena pouhým vyčištěním chodníku, zdi, nebo jiného veřejného prostoru. Díky technologii vodního paprsku se přes speciální ocelové šablony vyčistí daný typ povrchu od špíny a dalších nečistot. Následně díky kontrastu mezi čistou a špinavou částí vznikne motiv, který může
sloužit jako reklamní poutač, směrové značení, QR kód apod.

Nyní projekt vstupuje do crowdfundingové fáze na portálu Hit Hit. Za cíl si dal vybrat půlku peněz na dodávku, která jim pomůže se rozšířit do dalších měst v České republice. Jako poděkování za finanční příspěvek si lidé, krom dobrého pocitu z podpoření ekologického projektu, odnesou i slíbenou odměnu. Ty se liší od výše příspěvku a jsou jimi například – napsání vzkazu vašim přátelům či nepřátelům, adoptování verše a výrazná sleva na balíčky reklam.

Utopickou myšlenkou celého projektu je přemístit veškerou outdoor reklamu do horizontální podoby, která by nehyzdila panorama města, neměla negativní vliv na pozornost řidičů, nebyla by nebezpečná pro chodce, byla by levná, efektivní i efektní. „Víte, mít pocit, že máte ve městě reklamu na chodníku, je super. Ale když k tomu přidáte ještě fakt, že jste díky tomu nechali vyčistit město, ocení to i
vaši zákazníci,“ říká Lukáš Řezník ze společnosti Histogram. Výhoda této aplikace reklamy je také v tom, že po čase sama zmizí, jelikož se vyčištěný povrch opět po několika týdnech zašpiní a veřejný prostor je tak beze změny uveden do původního stavu.

Zdroj: TZ Aqua Ads

Články, které by Vás mohli zajímat

Zanechte odpověď