Inovativní značky bodují v celosvětovém žebříčku

 Inovativní značky bodují v celosvětovém žebříčku

Značka Apple obhájila svou pozici ve světověm žebříčku Brandz Top 100. Hodnota značky činí 185 mld dolarů. Na druhém místě se umístil další inovativní technologický gigant Google.

Apple zůstává jedničkou v žebříčku BrandZ(TM) Top 100 Most Valuable Global Brand. Hodnota Apple vzrostla za
poslední rok o 1%, na rozdíl od jeho nejbližšího konkurenta Samsung, jehož hodnota vzrostla meziročně o celých 51%. Samsung zaujal v řebříčku nejhodnotnějších značek světa 30. místo s hodnotou značky ve výši 21
mld. dolarů. Vážným adeptem na nejvyšší příčku se stává značka GOOGLE, které se podařilo zastavit loňský pokles hodnoty a zvrátit ho v 5% růst. Google je na druhé příčce s hodnotou 114 miliard dolarů a IBM s hodnotou 112 mld. dolarů je třetí nejhodnotnější značkou světa.

Studie The BrandZ(TM) Top 100 Most Valuable Global Brands je studie WPP, kterou realizuje každoročně Millward Brown Optimor – letos již poosmé. Je jediným řebříčkem, který kromě finančních dat využívá i pohledu stávajících zákazníků a potenciálních uživatelů měřených značek z celého světa pro výpočet jejich hodnoty.

Výsledky studie BrandZ(TM) Top 100 Most Valuable Global Brands je k dispozici on-line. Obsahuje žebříček a analýzu nejcennějších značek po jednotlivých regionech světa a 13 odvětvích trhu.

Zdroj: Protext/ČTK

Články, které by Vás mohli zajímat

Zanechte odpověď