Odneste své oblečení do butiku a získejte jiné s výraznou slevou. Shwopping dorazil i k nám

 Odneste své oblečení do butiku a získejte jiné s výraznou slevou. Shwopping dorazil i k nám

Zaujal nás originální způsob prodeje značkového oblečení spojený s výměnou. Zeptali jsme se proto spolumajitelky obchodu Kristýny Leštinové, o co přesně jde a jak takový projekt vznikl.

O čem váš projekt přesně je?

Swap of clothes PRAGUE je originálně řešený módní butik s vyjímečnou atmosférou, zaměřený na výměnu a prodej značkového oblečení, bot a doplňků, jako první koncept tohoto druhu v České republice. Najdete tu originální modely od světových značek jako například Replay, Tommy Hilfiger nebo Berschka.

Swap of clothes PRAGUE vznikl z čirého nadšení, nadšení majitelů pro módu a netradičního originálního nakupování. Ale vlastně i trochu z frustrace z nedostatku individuálního přístupu k zákazníkům. Fenomén, který zaplavil celý svět, není vlastně žádnou novinkou. Oblečení si ženy vyměňují odnepaměti. V 21. století však získává novou podobu, kterou jsou nákupy spojené s výměnou oblečení. Říká se tomu shwopping. Toto slovo vzniklo spojením anglických slov shopping (nakupování) a swap (výměna).

Jak to funguje?

V Swap of clothes PRAGUE máte možnost vyměnit, prodat a koupit oblečení. Za donesené věci, které se rozhodneme koupit, získá zákazník voucher na nákup oblečení, bot či módních doplňků v hodnotě 50% z prodejní ceny, nebo hotovost ve výši 35 %. Hotovost obdržíte bezprostředně předtím, než opustíte SWAP.

Jaké zboží donést?

Vybíráme pouze dámské oblečení, boty a módní doplňky, které si myslíme, že naši zákazníci chtějí koupit, což znamená značkové, čisté a nepoškozené.

Kdo všechno patřil do vašeho týmu?

Od počátku vzniku nápadu až po realizaci se na projektu podílíme ve dvou.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?

Jak už to bývá, dobrá myšlenka se zrodí zcela náhodou a přesně to je náš případ. Překvapením pro nás bylo zjištění, že náš nápad zná “celý svět“ a tak jsme neváhali a okamžitě jsme začali s hledáním prostoru.

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?

Vymyslet business plán, který by korespondoval s mentalitou naší cílové skupiny v České republice, jelikož forma tohoto poměrně zajetého stylu nakupování je ve světě velmi populární, což jsme na vlastní kůži pocítili při návštěvě zahraničních zákazníků, kteří se při vstupu tázali: „This is really Swap?“ Ale v podstatě úplně nejtěžší bylo nezbláznit se po víkendu ztráveném nakupováním vybavení a dekorací v obchodních centrech po celé Praze.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?

Rozhodně jít do toho po hlavě. Mnoho lidí, nerealizuje nápad, který zvažuje, přitom si uvědomují, že to potřebují pro krok k lepšímu. Poslechněte svou intuici, protože pokud to nezkusíte, tak nikdy nezjistite, jaký bude výsledek.

Na čem pracujete teď?

Momentálně finalizujeme webové stránky s e-shopem pro prodej produktů z kamenného obchodu. V tomto případě se nebude jednat o výměnu oblečení a módních doplňků. Nicméně připravujeme internetový projekt zaměřený na výměnu oblečení a módních doplňků po celé České republice.

clothes

Foto: Kristýna Leštinová

Related post

Leave a Reply

MámNapad.cz