Představujeme startup Pesklub.cz: Usnadňujeme nakupování majitelů psů a koček

 Představujeme startup Pesklub.cz: Usnadňujeme nakupování majitelů psů a koček

Internet je plný e-shopů s potřebami pro zvířata. Tým okolo startupu Pesklub.cz však pojal prodej tohoto sortimentu jako zásilkový obchod a klub dohromady, který péči o domácího mazlíčka zjednodušuje. K projektu jsme položili pár otázek Jaroslavu Stuchlíkovi.

Jak byste Pesklub.cz přiblížil čtenářům?
Pesklub.cz je zásilková služba, která majitelům pejsků a koček usnadňuje nakupování chovatelských potřeb pomocí pravidelného zasílání zboží.
Vytvořili jsme ji pro všechny, které nebaví pořád dokola řešit otravné internetové objednávky nebo shánění krmiva v supermarketu. Jednoduše si vyberete zboží, které kupujete pravidelně, nastavíte, jak často ho chcete dostávat a to je vše. V pravý čas vám dáme vědět, že máte zboží připravené. Pokud se vám hodí, necháte si ho poslat, a když ne, tak jednoduše změníte datum či obsah anebo prostě zásilku odmítnete.
Chtěli jsme připravit zajímavou službu, která na českém trhu chybí a přinášela by zákazníkovi užitek. Nakupování krmiva je v podstatě nudná záležitost, musíte pořád dokupovat nové. Nemluvě o tom, že vedle povinností v práci a v domácnosti se tu a tam na něco zapomene. Často potom pro svého chlupáče nemůžete koupit zboží, které byste mu chtěli dopřát. Koupíte prostě to, které je právě dostupné. Pesklub.cz dnes nabízí přes 3000 položek a další nové zboží přidáváme každý den, aby si u nás mohl vybrat každý.

Kdo všechno na projektu spolupracoval?
Aktuálně je v našem týmu 5 lidí v mixu online marketér/obchodník/produkt manažer, nákupčí/obchodník, programátor/kódér, backoffice manažerka/podpora zákazníků. V širším pojetí spolupracujeme s majiteli kamenných obchodů, kde chceme vybudovat síť partnerských prodejen / výdejních míst PESKLUB POINT.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Jak to tak bývá, přispěla k tomu náhoda. Přes našeho společného kamaráda grafika Radka jsem se seznámil Dušanem. Ten má dnes na starosti nákup zboží a sortiment a má v oblasti chovatelských potřeb expertní a více než 15 leté zkušenosti.  Já jsem znal jsem úspěšný projekt ze zahraničí Petflow.com, který v česku zastoupený nebyl. Zároveň mě zajímal perspektivní segment, ve kterém by mě bavilo podnikat a mohl bych uplatnit svoje zkušenosti z internetu. Téma, které má také komunitní potenciál, aby to byla také zábava a nejen nákup zboží.
Slovo dalo slovo a zjistili jsme, že se dokážeme vzájemně doplnit a jádro týmu bylo na světě. O tom, že je otrava každý měsíc vyplňovat objednávky v eshopu nebylo pochyb:)

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Chovatelské potřeby jsou rychloobrátkové zboží, je pro nás největší výzva vejít se do maloobchodní marže. Vede to postupně k absolutní efektivitě, což je pro firmu do budoucna dobré.  Musíte hodně prodávat, ale zároveň dělat službu zajímavou a nejít do konkurence s giganty s provozními úvěry.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Nebát se, dobře počítat a hodně plánovat. Najít si na 150% spolehlivé partnery/spoluzakladatele. Vybrat si téma, které vás bude bavit 24h denně, protože skoro tolik budete pracovat. Potom jde všechno.

Na čem pracujete teď?
Neustále pracujeme na logistice, abychom zkrátili dobu doručení, to je naše priorita. Do konce roku spustíme magazín/blog o zvířatech. Po novém roce budeme otevírat nová odběrná místa, abychom zákazníkům byli blíž. Během příštího roku bychom chtěli také uvést alespoň jeden vlastní výrobek.

Děkuji za odpovědi, ať se vám klub stále daří rozvíjet!

Články, které by Vás mohli zajímat

Zanechte odpověď