Představujeme startup Pod 7 kilo: Obchod s lehkými vychytávkami pro cestovatele

 Představujeme startup Pod 7 kilo: Obchod s lehkými vychytávkami pro cestovatele

Každý zkušený cestovatel pečlivě zvažuje, co všechno si má vzít do svého batohu, aby byl řádně připravený a zároveň měl malá a lehká zavazadla. Právě na tento cestovatelský paradox se zaměřil tým Štěpána Trojánka, který provozuje specializovaný obchod s lehkými turistickými potřebami Pod 7 kilo.

O čem váš projekt je?
Pod 7 kilo je obchod s vychytávkami a výbavou pro cestování nalehko. Do naší nabídky vybíráme jen to nejlehčí a nejskladnější vybavení na cesty a také různé zlepšováky. Naším cílem je, pomoci lidem sbalit se do 7 kg. Tahle váha je totiž nejnižší na světě rozšířený limit pro příruční zavazadla, takže se zavazadlem pod 7 kilo člověk ušetří poplatky za odbavení a čas strávený na letišti. A pokud člověk nikam neletí, tak 7 kg je příjemná váha, která ho na zádech příliš nezatíží a neomezí jeho svobodu pohybu.

Kdo všechno patřil do vašeho týmu?
Projekt jsem rozjel s kamarádem Romanem Sušankou. Já jsem měl na starosti vše kolem zboží a financí a on jako architekt dělal design prodejny, logo atd. Známe se už od dětství a jemu se můj nápad líbil a měl zrovna i čas se tomu věnovat.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Během cestování jsem v zahraničí viděl celou řadu zajímavých vychytávek a tak jsem si řekl, že by bylo super je dostat i do ČR a shromáždit na 1 místě.

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Asi najít vhodné obchodní prostory. Chtěli jsme být v centru Prahy a tam se dost špatně shání.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Pokud nejsou vlci samotáři, tak ať si najdou někoho, kdo jim byť dočasně pomůže s realizací. Bez opory druhého člověka a možnosti se poradit bych to nejednou měl chuť zabalit.

Na čem pracujete teď?
Začínali jsme hodně amatérsky a vše jsme dělali „na koleně“ s minimálním rozpočtem. Teď s rostoucím zájmem už to tak dělat nejde a snažíme se proto profesionalizovat. Zavádíme nové informační procesy a nakupujeme odpovídající vybavení na prodejnu. Zkrátka „promazáváme stroj“.

Děkujeme za rozhovor a ať se projektu stále daří.

Články, které by Vás mohli zajímat

Zanechte odpověď