Startup Triphood mění byznys model

Startup Triphood se odklonil od původního business modelu a nově nabízí „ušití“ aplikace přímo na míru. Na rozdíl od ostatních firem na českém trhu disponuje společnost svou platformou, díky níž dokáže vytvořit aplikaci v řádech dnů. To může být zajímavé především pro města, provozovatele hotelů, cestovních a eventových agentur, jednoduše všechny, co mají co do činění s turismem.

Díky chytrým telefonům a dostupnosti internetu se marketingovým expertům rozšířilo pole působnosti a mohou tak na své zákazníky působit prostřednictvím mobilních aplikací. Výjimku netvoří ani sektor cestovního ruchu. Zakladatelé Triphood původně plánovali přímý prodej výletů v rámci aplikace. Svůj business model ale změnili a místo toho nabízí vyrobení aplikace přímo na míru – klony aplikace Triphood. Objednatelé tak získají aplikaci, která má stejné funkcionality jako Triphood, ale obsahuje pouze jejich vlastní výlety.

„Původní business plan byl prodávání výletů v mobilní aplikaci Triphood. Ukázalo se však, že v Čechách není zvykem platit za mobilní aplikace, proto jsme přešli na model prodávání tzv. klonů mobilní aplikace Triphood,“ popisuje Lucie Zralá, project managerka Triphood.

Zadávající firma si zvolí vzhled, barvy, do aplikace je přidáno její logo a následně si díky přehlednému webovému rozhrání může vytvářet vlastní zábavné výlety, které zákazníkům zpestří průběh celé akce. Výlety mohou mít různý charakter: poznávací a naučné stezky, zábavné výlety obohacené o příběhy, výlety, které budují identitu firmy, teambuldingové interaktivní akce.

Zdroj: TZ Triphood

Related post

Leave a Reply

MámNapad.cz