Teckler spouští službu, která dává peníze těm, kdo vytváří obsah
Společnost Teckler vytváří nový koncept pro využívání internetu. Jedná se o koncept, který dává 100% kontrolu do rukou uživatelů a současně je založen na vylepšení nástrojů, které existují již dnes. Díky tomu si mohou uživatelé vytvářet konkrétní obsah a získat tak další zdroj příjmu.
Díky firmě Teckler, která investuje své peníze do propagace a plateb tvůrcům obsahu, přichází Web 3.0. „Teckler je dalším krokem ve světě internetu. Myslíme si, že v době Internetu 1.0 byla drtivá většina služeb zdarma a v době Internetu 2.0 začaly firmy vydělávat peníze díky obsahu vytvářeného uživateli. V době Internetu 3.0 začínají konečně vydělávat peníze samotní tvůrci obsahu,“ vysvětluje Claudio Gandelman, zakladatel firmy a bývalý generální ředitel firmy Match.com pro Latinskou Ameriku.
Teckler nabízí snazší nástroje pro zapojení návštěvníků než které jsou k dispozici na blozích a bez nutnosti neustálé aktualizace obsahu. Obsah lze vytvářet a sdílet v různých formátech, včetně textu, fotografií, videa či audia a stále získávat platby od návštěvníků, kteří tento obsah zhlédnou. Tvůrci obsahu získávají 70% z částky, kterou jejich obsah vydělá. „Po šesti měsících vývoje nyní náš projekt spouštíme současně ve 164 zemích, ve 13 různých jazycích a potenciálně dosažitelný počet uživatelů je více než 4 miliardy,“ poznamenal Gandelman. Firma Teckler vydělává na reklamě, kterou umisťuje do obsahu vytvářeného uživateli v závislosti na tom, jak je daný obsah navštěvován. Hlavní myšlenkou je vytvořit platformu pro sdílení znalostí, kultury a zájmů způsobem, který je zajímavý, není svázán množstvím pravidel a umožňuje uživatelům využívat a sdílet jejich kreativitu a diskutovat o řadě různých věcí.
Tecklers jsou placeni podle počtu zobrazení jejich obsahu. „Tímto modelem rozbíjíme stávající paradigmata, protože dáváme běžným lidem možnost stát se tvůrci názorů a získat vliv bez ohledu na to jak jsou zapojeni v sociálních sítích, jen na základě obsahu, který vytváří a nabízí.“ Mezi Tecklers patří řada lidí z různých oblastí, od pedagogů a vědeckých pracovníků, přes technologické nadšence až po milovníky literatury, umělce, fotografy, příležitostné kuchaře či lidi, kteří nabízí tipy v oblasti zábavy, cestování, zdraví, krásy, apod. Teckler se také stane centrem zájmu každého, kdo hledá jakýkoli druh informací.
„Firmy, které si osvojí chytrý způsob práce s platformou Teckler získají skutečně mimořádný nástroj. Například firma, která se zabývá prodejem potravin může psát recepty, zveřejnit je na portálu Teckler a umístit do nich odkaz na své webové stránky. je to nový svět a všichni, kteří vědí jak jej dobře využívat, získají příležitosti,
které tu dosud nebyly,“ dodává Gandelman.